תקנון הרמוניה flowersale.co.il

תקנון האתר כולל את מדיניות אספקת המוצר והשירות, פרטים אודות אחריות “הרמוניה”, הגבלת גיל למשתמש, תנאים לביטול עסקה, מדיניות פרטיות ועוד.

  1. הרמוניה” – ע.מ. 27266493 – מס’ הטלפון: 1700-700-440 – וואטסאפ 972-53-5700-440 – כתובת דואר אלקטרוני לפניות: info@flowersale.co.il –  כתובת למכתבי דואר: ת.ד. 167 בית חנן 7686800, ישראל.
  2. התקנון והתנאים הבאים נכתבו בלשון זכר אך האמור בו פונה אל כל מגדר.
  3. גולש / משתמש / לקוח אשר ביצע שימוש כלשהו באתר זה כגון גלישה באתר, ביצוע הזמנה באתר, בוואטסאפ, במייל או ביצוע הזמנה טלפונית, מתחייב ומצהיר כי קרא את התקנון ומסכים לכל התנאים וההוראות בו.
  4. “הרמוניה” – שירות משלוחי פרחים ומתנות.
  5. אתר flowersale.co.il (להלן “האתר”) הוא אתר המשמש כאתר ייצוגי עבור “הרמוניה” ואתה מוזמן לקחת בו חלק בכפוף להסכמתך לתנאי השימוש אשר מפורטים להלן.
  6. השימוש באתר זה והשירותים המוצעים בו, מוצרים, מדיה כגון תמונות וסרטונים והתוכנים השונים המוצעים לקהל המבקרים עשויים להשתנות מעת לעת בהתאם לסוג התוכן, העונה, החג או החדשות.
  7. הנהלת “הרמוניה” שומרת לעצמה את הזכות לעדכן את תנאי השימוש המוצגים באתר ובכלל מעת לעת וללא התראה או אזכור מיוחד בערוצי האתר השונים.
  8. האתר וכל המידע שבו, לרבות עיצוב האתר, קוד האתר, קבצי המדיה, גרפיקות, סרטונים, תמונות, טקסטים, קבצים המוצעים להורדה וכל חומר אחר אשר מוצג באתר שייכים במלואם להרמוניה ומהווים קניין רוחני בלעדי של הרמוניה (לרבות תמונות מוצרים), ואין לעשות בהם שימוש ללא אישור כתוב מראש מהרמוניה.
  9. בנוסף אין להפיץ, להעתיק, לשכפל, לפרסם, לחקות או לעבד פיסות קוד, גרפיקות, סרטונים, סימנים מסחריים או כל מדיה ותוכן אחר מבלי שיש ברשותך אישור כתוב מראש.
  10. אנו שואפים לספק לך את המידע המוצג באתר ללא הפרעות אך יתכנו הפרעות בזמינות האתר בשל אילוצים טכניים, תקלות צד ג’ או אחרים. על כן אין באפשרותינו  להתחייב כי האתר יהיה זמין בכל עת ולא יינתן כל פיצוי כספי או אחר בשל הפסקת השירות או אי זמינות האתר.
  11. התכנים המוצעים באתר הנם בבעלותה הבלעדית של ‘הרמוניה’ ואין לעשות בהם שימוש אשר נוגד את האמור בתקנון זה למעט במקרים בהם צוין אחרת או במקרים בהם צוין כי זכויות היוצרים שייכים לגוף חיצוני. 
  12. הנהלת האתר שומרת לעצמה את הזכות לחסום כל משתמש בכל דרך שתמצא לנכון, הן על ידי חסימת כתובת הIP שלו, כתובת המכשיר שלו או אפילו בהתאם לעיר / אזור או מדינת המוצא ללא צורך לספק הסברים לגבי החסימה.
  13. צוות האתר והנהלת האתר יעשו כל שביכולתם כדי להגן על משתמשי האתר. במקרים בהם יעלה בידו של צד שלישי להשיג גישה למידע, מוסכם בזאת כי לגולשים, לקוחות, משתמשים או מנויים באתר לא תהיה כל תביעה, טענה או דרישה כלפי ‘הרמוניה’.
  14. באפשרותנו להשתמש בנתונים שלך כדי ליצור עמך קשר לגבי המוצרים והשירותים שלנו, הזמנות שביצעת וכן כדי לשלוח אליך מדי פעם גם מידע פרסומי שיווקי אחר (מבצעים, עדכונים וכו’).
  15. ייתכן ולצורך טיפול בהזמנתך, נדרש להעביר המידע שסיפקת או חלק ממנו אל הספקים הרלוונטיים (כגון – חברת שליחויות וכו’).
  16. באתר זה נעשה שימוש בקבצי קוקיז (Cookies) וממשקי סטטיסטיקה פנימיים על מנת לבחון תיעוד סטטיסטי אנונימי של גולשים, ניתוח תנועת גולשים, הרגלי גלישה באתר וניתוח קליקים וזמני שהייה. מלבד גולשים רשומים המחוברים לאתר, המידע הנשמר הוא אנונימי לחלוטין ואין בו את שם הגולש או כל פרט מזהה אחר.
  17. במקרה בו התגלעה כל מחלוקת מוסכם כי האמור לעיל נמצא תחת סמכות השיפוט הבלעדי של החוק הישראלי תוך שימוש במערכת בתי המשפט הישראליים במחוז תל אביב.
  18. מידע אישי – לצורך הטיפול בהזמנתך, עלינו לשמור במידע שהינו בעל אופי אישי כגון שם מלא, טלפון, כתובת הדואר האלקטרוני שלך, פרטי כרטיס האשראי או כל מידע אחר שהתבקש לצורך רכישת השירותים המוצעים על ידינו. המידע שמסרת ביוזמתך נשמר במאגר פנימי של ‘הרמוניה’. במידה ותספק לנו מידע כלשהו אשר מתייחס לצד ג’, אתה מצהיר כי המידע נמסר לנו בהסכמתו ובידיעתו.
  19. טפסי אתר: ברחבי האתר נמצאים טפסים לצורך מילוי הזמנות, פניות, הרשמה, הצטרפות למבצעים או לרשימת תפוצה וכד’. במילוי ושליחת הטפסים, הנך מאשר סעיף זה ומאשר לקבל את פרטי הדיוור אשר מצוינים בטופס, לרבות הודעות פרסומיות ועדכונים מ”הרמוניה”.
  20. תנאי הזמנה בטלפון, בוואטסאפ, במייל  ובאתר flowersale.co.il  “הרמוניה”.
  21. שירות לקוחות וזמני פעילות: זמני הפעילות של המוקד הטלפוני הם בימים א’ עד ה’ בשעות 09:00 עד 19:00. בימי ו’ וערבי חג בשעות 08:00 עד 14:00. צוות “הרמוניה” עומד לשירותך בכל נושא ופנייה באמצעים הבאים: במוקד הטלפוני במספר 1700-700-440, וואטסאפ 972-53-5700-440, דרך כתובת דואר אלקטרוני: info@flowersale.co.il או בדואר: ת.ד. 167 בית חנן 7686800 ישראל.
  22. ביצוע הזמנה באתר: ניתן לבצע הזמנה באתר על ידי הוספת מוצר לסל הקניות ולחיצה על כפתור “תשלום” למעבר לקופה. בתהליך זה הלקוח ממלא את פרטיו האישיים, פרטי המידע למשלוח ואת אמצעי התשלום. בסיום מילוי הפרטים על הלקוח לאשר את התשלום המאובטח לסיום ההזמנה. במידה והלקוח הזין את כל הפרטים באופן תקין, המערכת תאשר כי ההזמנה בוצעה בהצלחה. “הרמוניה” תקבל את ההזמנה ותתחיל בהכנת ההזמנה למשלוח.
  23. “הרמוניה” ו/או מפעילי האתר ו/או מנהליו ו/או מי מטעמם אינם אחראים לטעות הנעשית על ידי המשתמש בעת הקלדת הפרטים. כמו כן, הנ”ל לא יהיו אחראים במישרין או בעקיפין באחריות כלשהי למקרה שבו פרטי הרכישה לא ייקלטו במערכת ו/או לכל בעיה טכנית ו/או אחרת המונעת ביצוע פעולות באתר.
  24. ביצוע הזמנה בטלפון, בוואטסאפ או במייל: יש לבחור מוצר קיים באתר (על פי שם המוצר שמופיע באתר) או על פי המלצת נציג “הרמוניה”. לאחר בחירת המוצר הלקוח ימסור לנציג השירות את פרטיו האישיים לצורך ביצוע ההזמנה, פרטי כתובת ואמצעי קשר לטובת ביצוע המשלוח, אמצעי תשלום (לרבות- פרטי כרטיס אשראי) לצורך ביצוע התשלום ואישור ההזמנה.
  25. הזמנה שהתקבלה באתר או בטלפון ולאחר מכן נמצא כי חיוב האשראי לא אושר – לא תאושר ולא תסופק עד לאישור התשלום.
  26. במהלך ביצוע ההזמנה, על מבקש השירות למסור פרטים אישיים לנציג השירות לצורך השלמת ההזמנה ומשלוח ההזמנה באופן תקין ומדויק. הפרטים שיימסרו ל”הרמוניה” מצד מבקש השירות הם: שם מלא של מבצע ההזמנה, כתובת דואר אלקטרוני של מבצע ההזמנה (לצורך העברת חשבונית העסקה), מספר הטלפון של מבצע ההזמנה, שם מלא של מקבל ההזמנה (לצורך משלוח תקין וללא תקלות), כתובת מדויקת של המשלוח, טלפון של מקבל המשלוח או של איש קשר שנמצא איתו ונוסח פרטי הברכה לכרטיס הברכה.
  27. כל הפרטים אשר יימסרו מצד מבקש השירות אל “הרמוניה” נמצאים במאגר מידע פנימי של “הרמוניה” ויבוצע בו שימוש לטובת – יצירת קשר עם הלקוח בכל הקשור לביצוע ההזמנה באופן תקין, בירור ושירות בנוגע להזמנה, מסרים פרסומיים מ”הרמוניה” בנוגע לעדכונים ומבצעים הקשורים לפרחים ומתנות (מסרים פרסומיים ישלחו אך ורק לאמצעי הדיוור של מבצע ההזמנה ולא של מקבל המשלוח). כל המבצע שימוש בשירות של “הרמוניה” מסכים לתנאי זה באופן מלא, ומתחייב לא לבוא בטענות כאלו או אחרות אל  “הרמוניה” בעניין זה. על מנת להסיר את המשתמש מרשימת התפוצה, יש לשלוח הודעה מפורשת למחיקה מהרשימה ולהפסיק לקבל הודעות, על ידי שליחת דואר אלקטרוני, הודעת וואטסאפ או פניה למוקד הטלפוני של הרמוניה.
  28. המוצרים: לכל מוצר המפורסם ברחבי האתר יש שם משלו (לדוגמה: “לילי שושן”). למוצר צמודה תמונת מוצר ראשית, אשר מתארת את המוצר. תמונות המוצרים והתמונות בגלריות המוצרים – להמחשה בלבד ונועדו לתת אינדיקציה למבקש השירות. ברוב התמונות הפרחים נראים בשיא פריחתם אך ייתכן ויגיעו סגורים (טריים ואיכותיים). במידה ואחד ממרכיבי המוצר או חלק מהפרחים חסרים במלאי, במקומו יסופק מוצר אחר דומה / פרח תואם באותו הצבע ובאותו שווי ערך. בחלק מן המוצרים, התמונה המפורסמת כתמונת המוצר משקפת גודל מסוים (בדרך כלל בינוני). בעת ההזמנה, הלקוח נדרש לבחור את גודל המוצר בו הוא מעוניין. לכן, המוצר שיסופק הוא בהתאם לגודל המוצר שהלקוח הזמין ולא בהכרח כמופיע בתמונה. במידה וחסר במלאי חלק ממוצר דומיננטי – נציגי “הרמוניה” ייצרו קשר עם הלקוח.
  29. מוצרי שוקולד, מתוקים, פירות, יין ומארזים – ניתנים לשינוי בהתאם למלאי הקיים.
  30. מחירים ומבצעים – “הרמוניה” שומרת לעצמה את הזכות לשנות בכל עת את מחירי המוצרים, המבצעים השונים ללא התרעה מוקדמת או ללא הודעה כזו או אחרת. 
  31. משלוחים ואספקת המוצרים: הרמוניה מספקת שירות משלוחים איכותי לכמעט 1000 ישובים בישראל – ערים, מועצות מקומיות, מושבים, כפרים, קיבוצים, בתי חולים, בתי אבות ובתי מלון – ברוב חלקי הארץ.  שירות המשלוחים של הרמוניה הוא האיכותי והזול בישראל, וכולל שירות משלוחים חינם ל 150 ערים וישובים בארץ (להזמנות של פרחים מ 199 ש”ח ומעלה). לישובים רחוקים יותר עלות המשלוח משתנה בהתאם למרחק, כמו גם זמני ההגעה. זמינות המשלוחים ושעות ההגעה משתנות בהתאם לאופי המוצר, שעת קליטת ההזמנה ומיקום המשלוח. שירות המשלוחים שלנו פעיל בימי חול בלבד ואינו פעיל בשבתות ובחגים. כל הפרטים מופיעים באתר בדפי הישובים, רשימת המשלוחים ובלוחות הזמנים בתהליך ההזמנה באתר וזמינים גם מול נציגי השירות שלנו בטלפון ובוואטסאפ. “הרמוניה” עושה כל שביכולתה כדי לספק את המשלוחים כמה שיותר מהר מעת ביצוע ההזמנה, אך יכולים להיות מקרים שהמשלוח לא יסופק באותו היום שבו בוצעה ההזמנה, כתוצאה מעיכובים כאלו ואחרים (כוח עליון, סכנות טבע, מקרי אקלים קשים, שיבושים בתנועת הכבישים, פקקים ועומסי תנועה, אירועים ביטחוניים, חוסר מלאי, עומסי הזמנות בתקופת חגים, יום האישה, יום האהבה וב- Valentine Day). מארז מתנה ליולדת נשלח כיחידה בפני עצמה ממרכז ההזמנות הלוגיסטי אל כל הארץ בעלות משלוח ארצית של 35 ש”ח וזמני הגעה שונים לכל אזור כמופרט בכל מארז ליולדת (בין כמה שעות לכמה ימים).
  32. בקשה לביטול ע”י הרוכש – כל רוכש אשר ביקש לרכוש משלוח פרחים, עציצים, צמחי נוי, זרי פרחים וסידורי פרחים, ואשר מעוניין לבטל את בקשתו יודיע על כך תוך שעה ממועד בו שלח את בקשתו להרמוניה (או ממועד יצירת הקשר הטלפוני עם הרמוניה). במידה וההזמנה אמורה להתבצע ביום אחר, ניתן יהיה למסור הודעת ביטול עד 5 שעות לפני מועד ביצוע ההזמנה בשעות פעילות מרכז ההזמנות (ימים א’-ה’ 09:00-19:00 יום ו’ וערבי חג 8:00-14:00). ההודעה על ביטול תימסר למרכז הטלפוני של החברה באמצעות הטלפון של מוקד ההזמנות הארצי  ותשלח במקביל בכתב (וואטסאפ או באמצעות דוא”ל). ביטול הפעולה יתאפשר כל זמן שטרם יצאו המשלוחים של המוצרים על ידי הרמוניה ו/או מי מטעמה לכתובת שנמסרה על ידי הרוכש. ביטול רכישה של כל מוצר אחר (שאינו מתכלה כאמור) יעשה בתוך 14 ימים מיום קבלת המוצר בכתובת ההקרובה לאזור המשלוח, ובלבד שניתנה הודעה כאמור לעיל, ולא נעשה שימוש במוצר והוא נתון באריזתו המקורית כפי שנמסרה לידי הרוכש. והכל בכפוף להוראות כל דין.
  33. אחריות ומדיניות החזרים: אנו עושים את מירב המאמצים כדי לספק מוצרים איכותיים, טריים ורעננים. “הרמוניה” עובדים עם הפרחים האיכותיים והטריים ביותר החל משנת 1998, כך שאיכות ומקצועיות הם הבסיס שלנו ונקודת המוצא שלנו היא שאנחנו אוהבים לקוחות מרוצים שחוזרים אלינו ונאמנים לנו. במקרה ולקוח אשר רכש את אחד ממוצרינו מרגיש כי אחד המוצרים אשר סופקו הגיעו במצב פגום או לא תקין, יש ליצור איתנו קשר מיידית במוקד הטלפוני במספר: 1700-700-440, או במייל info@flowersale.co.il. תלונה בגין איכות / טיב המוצר אשר סופק תטופל כל עוד לא עברו מעל 48 שעות מאספקת המוצר. לאחר מכן אין אפשרות להגיש תלונה לשירות הלקוחות בנושא זה. ביטול עסקה – על פי חוק הגנת הצרכן לא ניתן לבטל עסקת מכר מרחוק לרכישת טובין פסידים (פרחים), טובין שיוצרו במיוחד בעבור הצרכן בעקבות העסקה.
  34. הרכישה באתר מותרת למי שמלאו לו 18 שנים לפחות.
  35. הפרטים האישיים שהלקוח ימסור במהלך ביצוע ההזמנה יישארו במאגר הפנימי של “הרמוניה” ולא יועברו לאף גורם צד שלישי, למעט כתובת המשלוח אשר תימסר לשליחים של “הרמוניה” או חברת שליחויות חיצונית לצורך אספקת המוצר.
דילוג לתוכן